Sunday, September 19, 2010

Kampány

Lehet, hogy megvan! (Mármint A hely) Csak el ne kiabáljam. Jövőhét szombaton Pomáznap és itt indul útjára a Csutkababa. Gyertek el és játsszatok nálunk!
Választás közeleg megint. Nem szeretem, de talán egy helyi képviselő tényleg tehet egy élhetőbb környezetért. Pl. Az előző képviselőnknek egyszer panaszkodtam, hogy nincs játszótér a közelben és elintézte, hogy a kastélypark felújításának költségvetésébe ez is bekerüljön. Erre való a képviselő. Most is indulnak sokan a körzetünkben és mind jószándékú, tenni vágyó emberek. Igazából most úgy érzem jól járhatunk bármelyikkel. Beszélgettem velük és a Csutkababáról is meséltem nekik. Kíváncsi vagyok találkoznak-e még. (Mármint a Csutkababa és a képviselők)
De legszívesebben kihagynám a politikát az egészből.

No comments: